Inloggen of een account aanmaken , Betalen ATELIERS PROFESSIONALS Forum ACTIES Over ons

NIEUWSBRIEF: NIEUWE patronen per e-mail

 

Meest gestelde vragen



Waar en hoe kan ik beginnen?
Log eerst in het MAATPATRONEN-systeem met uw e-mail. Hier STAP 1 En ontvang een PIN-code.

Ik heb mij geregistreerd op de site en een PIN gekregen. Wat is dit?
De PIN-code in combinatie met uw e-mailadres vormt uw virtuele portemonnee in het systeem. LET OP: deze PIN moet u zelf bewaren en aan niemand laten zien - dat is samen met uw e-mail toegang tot uw virtuele portemonnee in onze systeem.

Waarvoor heb ik een virtuele portemonnee nodig?
In uw virtuele portemonnee kunt u de PUNTEN-tegoed opwaarderen en bewaren.

De PUNTEN - wat is dat?
De PUNTEN is uw virtuele geldtegoed. De prijs p/patroon zonder naad is een PUNT (voor het patroon met de naad betaalt u nog een extra PUNT).

Waarom gebruikt men de PUNTEN in het MAATPATRONEN-systeem?
Om zo voordelig mogelijk de patronen te kunnen bestellen als u dat wilt. Hoe meer PUNTEN wilt u in een keer op uw virtuele portemonnee opwaarderen hoe goedkoper is prijs p/patroon. U kunt tijdens uw bestelling direct p/patroon afrekenen of u kunt de PUNTEN in bundels kopen. Hier STAP 2
BELANGRIJK: de PUNTEN zijn altijd in het MAATPATRONEN-systeem geldig zijn u hoeft de hele bundel niet perse in een keer uitgeven.

Hoe kan ik het MAATPATRONEN-systeem testen als ik nog helemaal geen ervaring heb?
De beste is een patroon bestellen uit geselecteerde GRATIS assortiment. Daarmee kunt u alle stappen van bestelling volgen. Daarna het patroon via e-mail krijgen en uitprinten. Daardoor kunt u zelf ervaren de werking van ons systeem in de praktijk.

Als ik een patroon uit GRATIS assortiment bestel, krijg ik dan achteraf geen rekening?
Alle patronen uit onze GRATIS assortiment zijn kosteloos.

Kan ik een versie op de papier van de patroon via de post/brievenbus krijgen zodra ik hem alleen hoef uit te knippen?
Alle patronen worden als een PDF-bestand via e-mail gestuurd. U kunt de patroon zelf op A4 (of andere papierformaat) uitprinten.

Kan ik een andere papierformaat gebruiken?
Tijdens bestelling kunt u zelf uw gewenste papierformaat kiezen.

Hoe print ik het patroon af
U kunt het patroon op uw eigen printer uitprinten.

Welk printer kan ik gebruiken ?
In het praktijk is elk printer geschikt. Om een PDF-file kunnen uitprinten kies uw gewenste papierformaat tijdens uw bestelling.

Kan ik een plotter gebruiken ?
Ja. Om een PLT (HTML) file uitprinten kunt u programma’s gebruiken die voor uw plotter bestemt zijn.

Welke computer moet ik gebruiken?
Alle computers die Windows XP of beter gebruikt. Om een PDF-file uitprinten moet u een AdobeReader hebben (normaal gesproken die al op uw computer bestaat).

Welke e-mail moet ik hebben?
In het praktijk is elk e-mail geschikt. Maar voor uw zekerheid bestel eerst een gratis tekening van uw gewenste patroon om uw e-mail te testen.

Ik heb de brief met mijn bestelling niet gekregen, wat moet ik doen?
Wij hebben gemerkt dat bij sommige personen de brief met bestelde patronen per ongeluk in de spam box belandt. Niks aan de hand! Alleen controleer alstublieft uw e-mail beter.

Ik heb aantal PUNTEN opgewaardeerd en paar patronen besteld. Hoe kan ik weten wat mijn SALDO is in mijn virtuele portemonnee?
In elk brief met uw PDF-patroon wordt automatisch de hoeveelheid afgeschreven PUNTEN en de SALDO van uw PUNTEN-tegoed aangegeven.
Voorbeeld hier onder vermeld:
e-mail: Marijke1234@gmail.com
model: 4481
VAN DE TELLER AFGESCHREVEN 1 'PUNTEN', SALDO 1 PUNTEN

Hoe kan ik weten wat mijn SALDO is in mijn virtuele portemonnee?
De SALDO van uw PUNTEN-tegoed te checken bestel de STATISTIEK Hier STAP 4
Als u uw e-mailadres en wachtwoord juist ingevoerd heeft, dan kunt u het lijst met bestellingen, uw SALDO, hoeveelheid “PUNTEN” die waren afgeschreven, datum, e-mailadres, nummer van het model, de naam van het file en uw afmetingen bekijken. U kunt in de STATISTIEK ook uw geldige PIN-code zien.
Voorbeeld hier onder vermeld:
19 1 2013-09-13 Marijke1234@gmail.com 5307 mail45870.lek 159_90_73_99

Hoe kan ik weten welke modellen en wanneer ik ze besteld heb?
Om te checken welke modellen door u waren besteld en de datum van uw bestellingen - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4

Ik heb een patroon besteld en betaald, maar ik heb dit bestaand per ongelijk verwijderd (kwijt geraakt of kan het niet meer terug vinden), wat moet ik doen?
Neem alstublieft schriftelijk contact met ons per e-mail maatpatronen@gmail.com Geef de nummer van het model en uw e-mailadres aan dan sturen wij u een kopie (van uw bestelde en afgerekende eerder patroon op uw individuele maatopnames) naar u per e-mail helemaal kosteloos.

Ik heb mijn PIN-code vergeten, wat moet ik doen?
Om te checken welke geldige PIN-code u hebt - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4

Waarom hebben sommige patronen een double contour en andere niet?
Als het patroon een double contour heeft , dat betekent - patroon met de naad, als de patroon een enkele contour heeft, dan het is een patroon zonder naad.
LET OP: voor een patroon met de naad betaalt u extra 1”PUNT”

Waarvoor staat op de laatste bladzijde van elk patroon een vierkant 10cm x 10cm getekend?
Deze vierkant 10cm x 10cm op de laatste bladzijde van elk patroon getekend om te schaal van uitgeprinte patroon te controleren. ADVIES: print eerst de laatste pagina uit om zeker te zijn of de instellingen van uw printer correct zijn.

Ik heb verkeerde maten ingevuld en een patroon gekregen die voor mij niet geschikt is, wat moet ik doen?
Betaling voor een patroon op uw individuele maatopnames op onze site betekent dat u AKKOORD GAAN met de Voorwaarden van gebruik van het MAATPATRONEN-systeem en kennis met mogelijkheden van het systeem heeft gemaakt. GEEN RETOUR of RUIL mogelijk.
ADVIES: voordat uw een betaalbare patroon ga bestellen bestel eerst een GRATIS tekening van uw gewenste model op uw individuele maatopnames. Het voorbeeld wordt op uw individuele maatopnames gemaakt en op uw e-mailadres als een PDF-bestand bijgevoegd. Het komt op een patroonpapier met ruitjes van 10x10 cm. Met behulp van dit voorbeeld kunt u uw maatopnames nog een keer controleren en beslissing nemen of het uw gewenste model is. Deze gratis tekening van uw gewenste patroon is GEEN eindproduct! Bestel en print niet uit wat u niet nodig heeft.

Ik heb dezelfde model twee keer (of meer) besteld, wat moet ik doen?
Betaling voor een patroon op uw individuele maatopnames op onze site betekent dat u AKKOORD GAAN met de Voorwaarden van gebruik van het MAATPATRONEN-systeem en kennis met mogelijkheden van het systeem heeft gemaakt. GEEN RETOUR of RUIL mogelijk.
ADVIES: Om te checken welke modellen door u waren besteld en de datum van uw bestellingen - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4 om te controleren of u dit model al eerder besteld heeft. Bestel en print niet uit wat u niet nodig heeft.

Kan u mijn vertellen of dit model voor maat 158 (maat 4XL, lichaamslengte 182, ....... enz) geschikt is?
Bij twijfel kunt u altijd een gratis tekening (het patroon in een klein formaat) van uw gewenste model bestellen. Daardoor kunt u nog een keer de maatopnames controleren en duidelijk zien hoe het patroon er uit zal zien.

Ik kan nergens vinden welke maat maatje 4XL is als je kijkt naar de gewone maten.. Staat dit gelijk aan 48, 50, 52, 54??
Het patroon wordt HELEMAAL OP UW INDIVIDUELE MAAT gemaakt!!!!
Onze systeem bewerkt uw eigen maatopnames en maakt een patroon special voor u. Dus, geen moeilijke aanpassingen meer. Alleen genieten van het gebruik van patronen op maat!

Welk de grootste kledingmaat die beschikbaar is om uw naaipatronen te bestellen?
Onze patronen worden helemaal op uw individuele maat gemaakt.
Beschikbare lichaamslengte voor DAMES patronen is van 130cm t/m 210cm
Max bovenwijdte is 160cm
Max taillewijdte is 150cm
Max heupwijdte is 170cm

Inloggen of een account aanmaken , Betalen ATELIERS PROFESSIONALS Forum ACTIES Over ons

Рейтинг@Mail.ru