HOME INLOGGEN OPWAARDEREN ATELIERS PROFESSIONALS Forum ACTIES Voorwaarden Over ons

 

Meest gestelde vragen



Waar en hoe kan ik beginnen?
Log eerst in het MAATPATRONEN-systeem met uw e-mail. Hier STAP 1 En ontvang een PIN-code.

Ik heb mij geregistreerd op de site en een PIN gekregen. Wat is dit?
De PIN-code in combinatie met uw e-mailadres vormt uw virtuele portemonnee in het systeem. LET OP: deze PIN moet u zelf bewaren en aan niemand laten zien - dat is samen met uw e-mail toegang tot uw virtuele portemonnee in onze systeem.

Waarvoor heb ik een virtuele portemonnee nodig?
In uw virtuele portemonnee kunt u uw geldtegoed voordelig opwaarderen en bewaren.

Patronen in bundels kopen - wat is dat?
U kunt uw gewenste bedrag voordelig opwaarderen. De prijs p/patroon standaard is zonder naadtoeslag (voor het patroon met de naadtoeslag betaalt u nog een extra).

Waarom koopt men patronen in bundels?
Om zo voordelig mogelijk de patronen te kunnen bestellen als u dat wilt. Hoe meer bedraag wilt u in een keer op uw virtuele portemonnee opwaarderen hoe goedkoper is de prijs p/patroon. U kunt tijdens uw bestelling direct p/patroon €3,35 afrekenen of u kunt in bundels kopen dan de prijs p/patroon is €3,10 t/m €1,59. Hier STAP 2
BELANGRIJK: de hoeveelheid van de patronen uit uw virtuele portemonnee is altijd in het MAATPATRONEN-systeem geldig; u hoeft de hele bundel niet perse in een keer uitgeven.

Hoe kan ik het MAATPATRONEN-systeem testen als ik nog helemaal geen ervaring heb?
De beste is een patroon bestellen uit geselecteerde GRATIS assortiment. Daarmee kunt u alle stappen van bestelling volgen. Daarna het patroon via e-mail krijgen en uitprinten. Daardoor kunt u zelf ervaren de werking van ons systeem in de praktijk.

Als ik een patroon uit GRATIS assortiment bestel, krijg ik dan achteraf geen rekening?
Alle patronen uit onze GRATIS assortiment zijn kosteloos.

Kan ik een versie op de papier van de patroon via de post/brievenbus krijgen zodra ik hem alleen hoef uit te knippen?
Alle patronen worden als een PDF-bestand via e-mail gestuurd. U kunt de patroon zelf op A4 (of andere papierformaat) uitprinten.

Kan ik een andere papierformaat gebruiken?
Tijdens bestelling kunt u zelf uw gewenste papierformaat kiezen.

Hoe print ik het patroon af
U kunt het patroon op uw eigen printer uitprinten.

Welk printer kan ik gebruiken ?
In het praktijk is elk printer geschikt. Om een PDF-file kunnen uitprinten kies uw gewenste papierformaat tijdens uw bestelling.

Kan ik een plotter gebruiken ?
Ja. Om een PLT (HTML) file uitprinten kunt u programma’s gebruiken die voor uw plotter bestemt zijn.

Welke computer moet ik gebruiken?
Alle computers die Windows XP of beter gebruikt. Om een PDF-file uitprinten moet u een AdobeReader hebben (normaal gesproken die al op uw computer bestaat).

Welke e-mail moet ik hebben?
In het praktijk is elk e-mail geschikt. Maar voor uw zekerheid bestel eerst een gratis tekening van uw gewenste patroon om uw e-mail te testen.

Ik heb de brief met mijn bestelling niet gekregen, wat moet ik doen?
Wij hebben gemerkt dat bij sommige personen de brief met bestelde patronen per ongeluk in de spam box belandt. Niks aan de hand! Alleen controleer alstublieft uw e-mail beter.

Ik heb het patroon besteld en betaald - hoe snel zal ik het patroon per e-mail krijgen?
In het geval dat u heeft alles correct gedan, wordt het pdf-bestand met uw patroon binnen enkele minuten (max. 48uur) naar uw e-mail toegezonden. LET OP: wij zijn niet verantwoordelijk van storingen op het netwerk. (normaal gesproken die al op uw computer bestaat).

Ik heb aantal patronen in bundels gekocht en een paar patronen besteld. Hoe kan ik weten wat mijn SALDO is in mijn virtuele portemonnee?
In elk brief met uw PDF-patroon wordt automatisch de hoeveelheid afgeschreven patronen en de SALDO van uw geldtegoed aangegeven.
Voorbeeld hier onder vermeld:
e-mail: Marijke1234@gmail.com
model: 4481
VAN DE TELLER AFGESCHREVEN 1 'PATROON', SALDO 1 PATROON

Hoe kan ik weten wat mijn SALDO is in mijn virtuele portemonnee?
De SALDO van uw geldtegoed te checken bestel de STATISTIEK Hier STAP 4
Als u uw e-mailadres en wachtwoord juist ingevoerd heeft, dan kunt u het lijst met bestellingen, uw SALDO, hoeveelheid patronen die waren afgeschreven, datum, e-mailadres, nummer van het model, de naam van het file en uw afmetingen bekijken. U kunt in de STATISTIEK ook uw geldige PIN-code zien.
Voorbeeld hier onder vermeld:
19 1 2013-09-13 Marijke1234@gmail.com 5307 mail45870.lek 159_90_73_99

Hoe kan ik weten welke modellen en wanneer ik ze besteld heb?
Om te checken welke modellen door u waren besteld en de datum van uw bestellingen - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4

Ik heb een patroon besteld en betaald, maar ik heb dit bestaand per ongelijk verwijderd (kwijt geraakt of kan het niet meer terug vinden), wat moet ik doen?
Neem alstublieft schriftelijk contact met ons per e-mail maatpatronen@gmail.com Geef de nummer van het model en uw e-mailadres door dan sturen wij u een kopie (van uw bestelde en afgerekende eerder patroon op uw individuele maatopnames) naar u per e-mail helemaal kosteloos. LET OP: naar uw bestelling worden bestanden een maand in het systeem bewaard.

Ik heb met jullie contact per e-mail maatpatronen@gmail.com genomen, hoe snel krijg ik antwoord?
Wij doen ons best om onze klanten zo snel mogelijk helpende handje te geven. Normaal gesproken proberen wij binnen 48uur op werkdagen tussen 10.00uur t/m 16.00uur antwoord te geven.

Ik heb mijn PIN-code vergeten, wat moet ik doen?
Om te checken welke geldige PIN-code u hebt - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4

Waarom hebben sommige patronen een double contour en andere niet?
Als het patroon een double contour heeft , dat betekent - patroon met de naad, als de patroon een enkele contour heeft, dan het is een patroon zonder naad.
LET OP: voor een patroon met de naad betaalt u extra.

Waarvoor staat op de laatste bladzijde van elk patroon een vierkant 10cm x 10cm getekend?
Deze vierkant 10cm x 10cm op de laatste bladzijde van elk patroon getekend om te schaal van uitgeprinte patroon te controleren. ADVIES: print eerst de laatste pagina uit om zeker te zijn of de instellingen van uw printer correct zijn.

Hebben jullie werkbeschrijving bij het patroon?
Alle onze patronen hebben een werkbeschrijving. Maar omdat het systeem is nog helemaal nieuw in de Benelux sommige pagina's zijn nog onder constructie. Heeft u een patroon ontvangen en zit daar geen beschrijving in het Nederlands of Engels, neem alstublieft schriftelijk contact met ons per e-mail maatpatronen@gmail.com Geef de nummer van het model en uw e-mailadres door en wij maken een werkbeschrijving in het Nederlands zo spoedig mogelijk voor u.

Ik heb verkeerde maten / verkeerde nummer van het model ingevuld en een patroon gekregen die voor mij niet geschikt is, wat moet ik doen?
Betaling voor een patroon op uw individuele maatopnames op onze site betekent dat u AKKOORD GAAN met de Voorwaarden van gebruik van het MAATPATRONEN-systeem en kennis met mogelijkheden van het systeem heeft gemaakt. GEEN RETOUR of RUIL mogelijk.
ADVIES: voordat uw een betaalbare patroon ga bestellen bestel eerst een GRATIS tekening van uw gewenste model op uw individuele maatopnames. Het voorbeeld wordt op uw individuele maatopnames gemaakt en op uw e-mailadres als een PDF-bestand bijgevoegd. Het komt op een patroonpapier met ruitjes van 10x10 cm. Met behulp van dit voorbeeld kunt u uw maatopnames nog een keer controleren en beslissing nemen of het uw gewenste model is. Deze gratis tekening van uw gewenste patroon is GEEN eindproduct! Bestel en print niet uit wat u niet nodig heeft.

Ik heb dezelfde model twee keer (of meer) besteld, wat moet ik doen?
Betaling voor een patroon op uw individuele maatopnames op onze site betekent dat u AKKOORD GAAN met de Voorwaarden van gebruik van het MAATPATRONEN-systeem en kennis met mogelijkheden van het systeem heeft gemaakt. GEEN RETOUR of RUIL mogelijk.
ADVIES: Om te checken welke modellen door u waren besteld en de datum van uw bestellingen - bestel de STATISTIEK Hier STAP 4 om te controleren of u dit model al eerder besteld heeft. Bestel en print niet uit wat u niet nodig heeft.

Kan u mijn vertellen of dit model voor maat 158 (maat 4XL, lichaamslengte 182, ....... enz) geschikt is?
Bij twijfel kunt u altijd een gratis tekening (het patroon in een klein formaat) van uw gewenste model bestellen. Daardoor kunt u nog een keer de maatopnames controleren en duidelijk zien hoe het patroon er uit zal zien.

Ik kan nergens vinden welke maat maatje 4XL is als je kijkt naar de gewone maten.. Staat dit gelijk aan 48, 50, 52, 54??
Het patroon wordt HELEMAAL OP UW INDIVIDUELE MAAT gemaakt!!!!
Onze systeem bewerkt uw eigen maatopnames en maakt een patroon special voor u. Dus, geen moeilijke aanpassingen meer. Alleen genieten van het gebruik van patronen op maat!

Welk de grootste kledingmaat die beschikbaar is om uw naaipatronen te bestellen?
Onze patronen worden helemaal op uw individuele maat gemaakt.
Beschikbare lichaamslengte voor DAMES patronen is van 130cm t/m 210cm
Max bovenwijdte is 160cm
Max taillewijdte is 150cm
Max heupwijdte is 170cm

HOME INLOGGEN OPWAARDEREN ATELIERS PROFESSIONALS Forum ACTIES Voorwaarden Over ons

Рейтинг@Mail.ru